Hvis du har spørsmål angående handel Premium vinduer sin nettbutikk, produkter eller din bestilling, vil kundeservice gi svar på alle spørsmålene du er interessert i på en rask og kvalitetsmessig måte. Med fokus på hver enkelt kundes bekvemmelighet, består Premium vinduer teamet av kun kompetente og erfarne konsulenter. Dermed sikres god kvalitet på hvert trinn for å gjøre shopping i Premium vinduer nettbutikk praktisk og hyggelig. Vi hjelper deg med å velge produktet du ønsker fra vårt brede og varierte utvalg av produkter, noe som gjør kjøpet av produkter enkelt og forståelig og besvare alle spørsmålene relatert til bestillingen din.
For store bestillinger tilbyr vi også utvikling av individuelle spesifikasjoner av trevinduer og dører i samsvar med arkitektenes intensjoner. Ved å definere design og funksjonalitet, vil våre konsulenter presentere den beste løsningen for ethvert prosjekt. For å finne ut mer, kontakt oss ved å skrive til info@premiumvinduer.no.
Premium vinduerer vil svare på spørsmål fra kunder via e-post innen 48 timer etter mottakelse av forespørselen på hverdager *. Hvis spørsmålet ikke kan besvares innen 48 timer, må kunden varsles om dette innen 48 timer, og selskapet må da oppgi årsaken til forsinkelsen når forbrukerens spørsmål kan besvares. Vanligvis responstid er innen 1 time hverdager mellom 9-17
* (Gjelder kun forespørsler angående faktiske kjøp eller bestillinger. Svaret må være personlig).